arrow
arrow down
checkbox search
                                                                                                                                                                                                • ეკონომიკა

                                                                                                                                                                                                marketing - მარკეტინგი

                                                                                                                                                                                                არსებითი სახელი
                                                                                                                                                                                                ტერმინის წყარო:
                                                                                                                                                                                                'marketing' (05.06.2025), დიდი ინგლისურ-ქართული ონლაინლექსიკონი, ლექსიკოგრაფიის ცენტრი, თსუ, 2010

                                                                                                                                                                                                განმარტება

                                                                                                                                                                                                მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობის მართვა; ბაზრების ისეთი მართვა, რომლის შედეგადაც ყალიბდება მომგებიანი გაცვლითი ურთიერთობები.

                                                                                                                                                                                                განმარტების წყარო:
                                                                                                                                                                                                ფ. კოტლერი. მარკეტინგის საფუძვლები თავი 1. სულაკაურის გამომცემლობა, 2012.  ინგლისურ ქართული პარალელური კორპუსი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

                                                                                                                                                                                                კონტექსტი

                                                                                                                                                                                                direct marketing პირდაპირი მარკეტინგი
                                                                                                                                                                                                sustainable marketing მდგრადი მარკეტინგი
                                                                                                                                                                                                costumer-oriented marketing მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი 
                                                                                                                                                                                                differentiated marketing დიფერენცირებული მარკეტინგი
                                                                                                                                                                                                concentrated marketing კონცენტრირებული მარკეტინგი
                                                                                                                                                                                                target marketing მიზნობრივი მარკეტინგი

                                                                                                                                                                                                კონტექსტის წყარო:
                                                                                                                                                                                                ფ. კოტლერი. მარკეტინგის საფუძვლები თავი 1.  ინგლისურ ქართული პარალელური კორპუსი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
                                                                                                                                                                                                სულ ნაპოვნია 1 ტერმინი