call queuing - ზარის რიგში ჩაყენება, გამოძახების რიგში ჩაყენება

არსებითი სახელი

ტერმინის წყარო:

'call queuing' (12.05.2025), ინგლისურ-რუსულ-ქართული ტექნიკური ტერმინოლოგიის ონლაინლექსიკონი, ლექსიკოგრაფიული ცენტრი, თსუ, 2018

განმარტება:

ხაზის / ყველა ოპერატორის დაკავებულობის შემთხვევაში სატელეფონო ზარის / გამოძახების ლოდინის რეჟიმში გადაყვანა / ლოდინზე დაყენება.

განმარტების წყარო:

დაეფუძნა: 'call queuing' (12.05.2025), ინგლისურ-რუსულ-ქართული ტექნიკური ტერმინოლოგიის ონლაინლექსიკონი, ლექსიკოგრაფიული ცენტრი, თსუ, 2018

კონტექსტი:

ზარის რიგში ჩაყენების ფუნქცია, როგორც წესი გამოიყენება ქოლ–ცენტრების მიერ.

კონტექსტის წყარო:

IP ტელეფონია (12.05.2025), intellcom.net

უკან დაბრუნება