call queuing - ზარის რიგში ჩაყენება, გამოძახების რიგში ჩაყენება
არსებითი სახელი
ტერმინის წყარო:
'call queuing' (12.05.2025), ინგლისურ-რუსულ-ქართული ტექნიკური ტერმინოლოგიის ონლაინლექსიკონი, ლექსიკოგრაფიული ცენტრი, თსუ, 2018
განმარტება:
ხაზის / ყველა ოპერატორის დაკავებულობის შემთხვევაში სატელეფონო ზარის / გამოძახების ლოდინის რეჟიმში გადაყვანა / ლოდინზე დაყენება.
განმარტების წყარო:
დაეფუძნა: 'call queuing' (12.05.2025), ინგლისურ-რუსულ-ქართული ტექნიკური ტერმინოლოგიის ონლაინლექსიკონი, ლექსიკოგრაფიული ცენტრი, თსუ, 2018
კონტექსტი:
ზარის რიგში ჩაყენების ფუნქცია, როგორც წესი გამოიყენება ქოლ–ცენტრების მიერ.
კონტექსტის წყარო:
IP ტელეფონია (12.05.2025), intellcom.net