integrated teaching - ინტეგრირებული სწავლება

არსებითი სახელი

ტერმინის წყარო:

ალელიშვილი ნ., ჯანელიძე ა., ჯიჯავაძე ნ., კუხალეიშვილი თ., გარემო, რომელსაც უყვარს ბავშვი, გაეროს ბავშვთა ფონდი, თბილისი, 2019, გვ. 1.

განმარტება:

ბავშვის სწავლისა და განვითარების ხელშეწყობა ისეთი მეთოდებითა და სტრატეგიებით, რომლებიც ცოდნას არ ანაწევრებს საგნებად, შესაბამისად, სრულად არის ბავშვზე ფოკუსირებული და ხელს უწყობს მრავალფეროვანი კომპეტენციების, მათ შორის, საგნობრივის (მაგ.: მათემატიკის, წიგნიერების,ხელოვნების), ერთდროულად განვითარებას.

განმარტების წყარო:

ალელიშვილი ნ., ჯანელიძე ა., ჯიჯავაძე ნ., კუხალეიშვილი თ., გარემო, რომელსაც უყვარს ბავშვი, გაეროს ბავშვთა ფონდი, თბილისი, 2019, გვ. 1.

კონტექსტი:

ბავშვზე ორიენტირებული ადრეული განათლების პროცესი... ეფუძნება ინტეგრირებული სწავლების პრინციპებს

კონტექსტის წყარო:

ალელიშვილი ნ., ჯანელიძე ა., ჯიჯავაძე ნ., კუხალეიშვილი თ., გარემო, რომელსაც უყვარს ბავშვი, გაეროს ბავშვთა ფონდი, თბილისი, 2019, გვ. 4.

უკან დაბრუნება