self-management - თვითმართვა
ტერმინის წყარო:
'თვითმართვა', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.
განმარტება:
გულისხმობს ბავშვის მიერ საკუთარი ქცევებისა და ემოციების მართვის უნარს. ამაში მოიაზრება სტრესული სიტუაციების დაძლევა, იმედგაცრუებისა და მარცხის გადატანა, ნებისყოფის გამომუშავება ყოველდღიური საქმიანობითა და წესების დაცვით.
განმარტების წყარო:
დაეფუძნა: 'თვითმართვა', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.
კონტექსტი:
საბავშვო ბაღში არსებული პოზიტიური სოციალური კლიმატი ხელს უწყობს ბავშვებში თვითმართვისა და თვითდისციპლინის კომპეტენციების გამომუშავებას.
კონტექსტის წყარო:
ალელიშვილი ნ., ჯანელიძე ა., ჯიჯავაძე ნ., კუხალეიშვილი თ., გარემო, რომელსაც უყვარს ბავშვი, გაეროს ბავშვთა ფონდი, თბილისი, 2019, გვ. 6.