self-management - თვითმართვა

არსებითი სახელი

ტერმინის წყარო:

'თვითმართვა', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები,  დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.

განმარტება:

გულისხმობს ბავშვის მიერ საკუთარი ქცევებისა და ემოციების მართვის უნარს. ამაში მოიაზრება სტრესული სიტუაციების დაძლევა, იმედგაცრუებისა და მარცხის გადატანა, ნებისყოფის გამომუშავება ყოველდღიური საქმიანობითა და წესების დაცვით.

განმარტების წყარო:

დაეფუძნა: 'თვითმართვა', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები,  დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.

კონტექსტი:

საბავშვო ბაღში არსებული პოზიტიური სოციალური კლიმატი ხელს უწყობს ბავშვებში თვითმართვისა და თვითდისციპლინის კომპეტენციების გამომუშავებას.

კონტექსტის წყარო:

ალელიშვილი ნ., ჯანელიძე ა., ჯიჯავაძე ნ., კუხალეიშვილი თ., გარემო, რომელსაც უყვარს ბავშვი, გაეროს ბავშვთა ფონდი, თბილისი, 2019, გვ. 6.

უკან დაბრუნება