learning skills - სასწავლო უნარები

არსებითი სახელი, მრავლობითი რიცხვი

ტერმინის წყარო:

'სასწავლო უნარები', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები,  დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.

განმარტება:

ინფორმაციის მიღებისა და გადამუშავების გზა და სტილი. სასწავლო უნარები მოიცავს:ყურადღების კონცენტრირებას, შემოქმედობითობასა და გამომგონებლობას, პრობლემის გადაჭრას, სიმბოლურ აზროვნებას, გააზრებასა და ინტერპრეტაციას, კრიტიკულ აზროვნებასა და კვლევას.

განმარტების წყარო:

დაეფუძნა: 'სასწავლო უნარები', (17.04.2025) საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები,  დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.

კონტექსტი:

სასწავლო უნარები – გულისხმობს ინფორმაციის მიღებისა და გადამუშავების გზასა და სტილს.

კონტექსტის წყარო:

საქართველოს მთავრობის დადგენილება №488 ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები,  დანართი 1, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები, მუხლი 12. ბავშვის განვითარების სფეროები, ქვესფეროები, მიმართულებები და შედეგები.

უკან დაბრუნება