formal method of assessment - შეფასების ფორმალური მეთოდი

არსებითი სახელი

ტერმინის წყარო:

'შეფასების ფორმალური მეთოდი', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.

განმარტება:

მეთოდი, რომლის დროსაც დაკვირვებისა და შეფასების პროცესში გამოიყენება ფორმალური, წინასწარშედგენილი ფორმები/დოკუმენტები.

განმარტების წყარო:

'შეფასების ფორმალური მეთოდი', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.

კონტექსტი:

აღმზრდელ-პედაგოგი თითოეული ბავშვის პროგრესისა და სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო პროცესის,  გარემოს,  საკუთარი საქმიანობის  ეფექტიანობის შესაფასებლად  სისტემატურად იყენებს შეფასებისა და დაკვირვების მრავალფეროვან არაფორმალურ და ფორმალურ მეთოდებს.

კონტექსტის წყარო:

საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 12. დაკვირვება და შეფასება.

უკან დაბრუნება