informal method of assessment - შეფასების არაფორმალური მეთოდი
ტერმინის წყარო:
'შეფასების არაფორმალური მეთოდი', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.
განმარტება:
მეთოდი, რომლის გამოყენებისას დაკვირვებისა და შეფასების პროცესი წარიმართება არაფორმალური გზით (მაგ.: აღმზრდელ-პედაგოგი აფასებს ბავშვის განვითარებას მისი ნამუშევრების მეშვეობით; აკვირდება თითოეულ ბავშვს და აწარმოებს შესაბამის ჩანაწერებს; აწარმოებს რეიტინგულ სკალებს და ა. შ).
განმარტების წყარო:
'შეფასების არაფორმალური მეთოდი', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.
კონტექსტი:
აღმზრდელ-პედაგოგი თითოეული ბავშვის პროგრესისა და სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო პროცესის, გარემოს, საკუთარი საქმიანობის ეფექტიანობის შესაფასებლად სისტემატურად იყენებს შეფასებისა და დაკვირვების მრავალფეროვან არაფორმალურ და ფორმალურ მეთოდებს.
კონტექსტის წყარო:
საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 12. დაკვირვება და შეფასება.