assessment - შეფასება

არსებითი სახელი

ტერმინის წყარო:

'შეფასება', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.

განმარტება:

ბავშვის  ქცევის, უნარების, ცოდნის ან პიროვნულ მახასიათებლებზე დაკვირვების შედეგად  მრავალმხრივი ინფორმაციის შეგროვების პროცესი,  რომლის საფუძველზეც ხდება ბავშვის აღზრდის, განათლებისა და განვითარებისათვის შესაბამისი დასკვნების გამოტანა და მომავალი გეგმების დასახვა.

განმარტების წყარო:

'შეფასება', (10.04.2025), საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 2. ტერმინთა განმარტება.

კონტექსტი:

აღმზრდელ-პედაგოგი თითოეული ბავშვის პროგრესისა და სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო პროცესის,  გარემოს,  საკუთარი საქმიანობის  ეფექტიანობის შესაფასებლად  სისტემატურად იყენებს შეფასებისა და დაკვირვების მრავალფეროვან არაფორმალურ და ფორმალურ მეთოდებს.

კონტექსტის წყარო:

საქართველოს მთავრობის დადგენილება №478 აღმზრდელ-პედაგოგის პროფესიული სტანდარტის დამტკიცების შესახებ, მუხლი 12. დაკვირვება და შეფასება.

უკან დაბრუნება